11 februar 2008

Vodpod

Jeg ved det, jeg ved det. Vodpod hører til kæmpe langt tilbage, men nu nåede jeg altså lige et skridt videre...

Og det lykkedes - både at få lagt en musikvideo på bloggen og sågar også en med akrobatik. Fantastisk. Fattede dog først i anden runde, at det link jeg lagde på min blog var til hele vodpod'en (eller hvad siger man?) - og ikke blot til en enkelt af de videoer jeg samlede. Men godt nok, så ved jeg det.

Arbejdsmæssigt ligger det vist stadig noget ude i fremtiden at bruge det til noget, men hvad søren, man kan jo aldrig vide. Måske vender det pludselig tilbage som boomerang, hvad man kan bruge det til, ligesom det var tilfældet med RSS. Man skal jo lære så længe man lever, ikk'?

Har til gengæld besluttet mig for at springe second life helt og aldeles over. Jeg magter det ikke - har hørt fra alt for mange hvor besværligt det er at lægge på/komme ind, så det må blive i mit næste liv.

Ingen kommentarer: