11 februar 2008

Så er jeg igennem uge 13...

Google Docs? Tjo ideen er jo god - men må jo blankt indrømme, at layoutet ikke skal være særlig word-avanceret før det bliver det rene rod. Jeg lagde vores nye tilmelding ind fra kataPULS - 3 sider, hvoraf to af dem var lavet som et skema med rammer omkring. Det var helt hen i vejret.

Så den hurtige konklusion på Google Docs: Jo, det virker som et godt værktøj, hvis man skal skrive korte informationer sammen i en arbejdsgruppe - men til længere og mere komplicerede ting vil jeg stadig vælge mail.


...det andet var jo så at designe sin egen google-forside. Ja, det er jo sjovt og godt, at det kan lade sig gøre - hvis jeg var gmail-menneske til dagligt tror jeg bestemt, at jeg ville benytte mig af det. Nu tror jeg imidlertid at jeg vil nøjes med det jeg - med kæmpe mange ugers forsinkelse har opdaget er smart: Min RSS-reader. Det er pludselig blevet rart at der er et sted at finde det hele, fordi der er blevet flere blogs, jeg skal følge med på. Tak for det - og undskyld min overlegne afvisning af værktøjet i første runde... :-)

Ingen kommentarer: